RSS

GTA IV 4 Grafik ve FPS Arttırma Yaması

16 Haz

Yama ismi GTA IV High Quality Texture+ v1 pack olan bu yama. Çok işinize yarıyacaktır. Ben denedim ve gerçekten güzel sonuçlar aldım. Eskide 40 FPS üzerine çıkamıyordum. Şimdi ise Full ayarlarda ortalama 48 alıyorum. Grafiklerde pek çok düzeltme yapıldı. Arabaların yanlarında bulunan çizgiler çok kötü bir görüntü oluştruluyordu. Onlar düzeltildi. Ve daha birçok gözle farkedilebilecek grafik düzenlemeleri yapıldı. GTA 4 kullanıcıları için arayıpta bulamıcakları bir yama. Güle güle kullanmanız dileğiyle. İyi oyunlar…

Kurulum : İndirdiğiniz dosyayı C: \Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\PC\data\cdimages buraya atın.

Yamayı indir

 
2 Yorum

Yazan: Haziran 16, 2012 in Gta IV Yamaları

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “GTA IV 4 Grafik ve FPS Arttırma Yaması

  1. medet

    Aralık 17, 2012 at 7:29 pm

    link error veriyo.

     
  2. medet

    Aralık 17, 2012 at 7:32 pm

    kardes ben bir mod indirdim oyunda 200methr den uzaqi göremiyorum siyal bir bulud kibi.

     

Bir Cevap Yazın

 
